OFFICE CONECT
DISTRIBUITOR SAGASOFT.RO
SINCE 2007 | PESTE 300 DE CONTRACTE ACTIVE
PROGRAME SAGA / DISTRIBUȚIE BIHOR
De ce NOI?
Tronca Sandu, Manager Office Conect SRL
Prețurile au fost actualizate începând cu 01.07.2024
Prețurile programelor, nu includ instalare/configurare.
Vă punem la dispoziție acest serviciu, pentru un tarif orar de 283 RON, TVA inclus.
Este de preferat să ne auzim online, dar în cazul în care dorești, putem veni noi la tine, în baza unui tarif de 0.32 EURO+ TVA/km.
Ce ai nevoie pentru a incepe?
Pentru a putea incepe lucru in Saga, vom avea nevoie de urmatoarele date exportate din programul tău actual.
(Toate articolele: produse finite, materii, prime, marfa, etc) în format xls. Tabelul trebuie să conțină urmatoarele coloane: cod produs, denumire produs, tip produs(marfă, produs finit, etc), cota TVA, preț vânzare cu sau fără TVA(în cazul materiilor prime acest preț se va confunda cu cel de achiziție), cod de bare, grupa(dacă există una: grupa se referă spre ex la: produsele ață verde, ață rosie, ață neagra, vor face parte din grupa ațe) Lucrul cu grupe de produse, este benefic pentru a putea obține rapoarte centralizate pe aceste grupe de produse!
La data începerii lucrului cu programul(ex: 01.01.2024) - acest fisier xls va conține următoarele coloane de date: cod produs, denumire produs, tip produs, cantitate, preț achiziție fără tva, preț vânzare cu tva, gestiunea.
La data începerii lucrului cu programul(ex: 01.01.2024) - acest fisier xls va conține următoarele coloane de date: cod client, denumire client, număr factură, data facturii, suma facturii neachitate.
La data începerii lucrului cu programul(ex: 01.01.2024) - acest fisier xls va conține următoarele coloane de date: cod furnizor, denumire furnizor, număr factură, data facturii, suma facturii neachitate.
Acest fisier xls va conține următoarele coloane de date: cod client, denumire client, cod fiscal, adresa.
Acest fisier xls va conține următoarele coloane de date: cod furnizor, denumire furnizor, cod fiscal, adresa.
În format xls in formatul (Tip_produs, Gestiune, Denumire produs, Cod produs, UM, Cantitate), unde este cazul.
La finalul perioadei începerii lucrului cu programul(ex: 31.12.2023).
Bine de știut...
Începând cu 01.07.2024
Programele Marketline si Publine, nu vor mai putea fi descărcate, decât prin distribuitori, contra cost.
Office Conect, îți oferă în continuare, până la 31.12.2024, aceste programe gratuit.
Instalarea/Consultanța pentru aceste programe, se va efectua în baza tarifului orar de mai sus.
MARKETLINEPer an
MarketLine este o extensie a programelor Saga, destinată utilizării în magazine sau în alte spații comerciale pentru operarea vânzărilor. Utilizarea programului este posibilă doar prin conexiunea cu programul SAGA C sau SAGA PS.
Doresc extensia MarketlinePUBLINEPer an
PubLine este este o extensie a programelor Saga, destinată utilizării în industria HoReCa pentru operarea vânzărilor și administrarea rezervărilor. Utilizarea programului este posibilă doar prin conexiunea cu programul SAGA C sau SAGA PS.
Îți oferim produse la prețuri speciale
Fiind importatori direcți pentru anumite produse, și vânzători de produse IT din anul 2000, putem să îți oferim prețuri speciale. De la cititoare de coduri de bare, terminale de inventariere, până la computere, te putem ajuta cu orice.
CITITOR CODURI DE BARE LASER MOTOROLA LS2208 AL
Asigura-te ca nu mai ai greseli de operare. Foloseste cititorul de coduri de bare LS2208 si vei avea oglinda stocurilor in orice moment. In plus, vei castiga timp in realizarea inventarului si in operarea vanzarilor zilnice. Mai rapid, mai benefic pentru tine si afacerea ta.
POS PRINTER, THERMAL 80MM, LAN, USB, AI-80E
Cu imprimanta de sectie AI-80E, vei putea scoate comenzile clientilor, atat la bar cat si la bucatarie. In plus, vei putea scoate si nota de plata personalizata, pe care sa o dai clientilor, inainte de a efectua plata. Cu o latime maxima a hartiei, vei putea tipari toate informatiile de care este nevoie, intr-un spatiu aerisit si coerent.
POS, tableta interactiva 15.6 inci, Intel® CORE™ I5, 8GB RAM, 128GB SSD, touch capacitiv, pentru restaurante
POS-ul allinone IK-1561-I5, optimizeaza circuitele intr-un resaturant/bar, facand posibila comanda direct de la masa a clientului, prin aplicatia Digimap de tip self-service sau Saga Publine/Marketline. Aplicatia Digimap care va rula, va fi construita seprat pentru fiecare beneficiar, in functie de cerintele acestuia. In pret, nu este inclusa aplicatia.
CONSULTANȚĂ SAGA, TARIF ORAR
Cu o experiență vastă în utilizarea și implementarea programelor Saga, oferim un Serviciu Consultanță Saga dedicat pentru a ajuta afacerile să își optimizeze procesele contabile și de gestiune. Programele Saga sunt recunoscute pentru eficiența și flexibilitatea lor, iar prin serviciul nostru de consultanță, clienții beneficiază de suport personalizat și soluții adaptate nevoilor specifice ale fiecărei organizații.
CONSULTANȚĂ SAGA, LUNAR(MINIM 3 ORE/LUNA)
Cu o experiență vastă în utilizarea și implementarea programelor Saga, oferim un Serviciu Consultanță Saga dedicat pentru a ajuta afacerile să își optimizeze procesele contabile și de gestiune. Programele Saga sunt recunoscute pentru eficiența și flexibilitatea lor, iar prin serviciul nostru de consultanță, clienții beneficiază de suport personalizat și soluții adaptate nevoilor specifice ale fiecărei organizații.
SERVICIU BACKUP 0 RISC BAZA DE DATE SAGA SI EXTENSII
Cu serviciul nostru de backup automat, vei avea datele in siguranta, indiferent de ce se intampla cu calculatorul(defectiuni hardware sau virusi). Iti vom restaura datele din ziua anterioara evenimentului nedorit, si nu vei fi nevoit sa reintroduci datele manual.
backup
0 RISC
saga + marketline + publine
Tariful de 283 lei/oră, poate fi la prima vedere, pentru unii normal, pentru alții peste bugetele programate, dar trebuie să știi, că skilurile noastre sunt exact ce ai nevoie. Pe lângă Saga, te putem ajuta și cu partea de IT și contabilitate, ultra necesare în configurarea programelor Saga. În acest fel, nu vei fi nevoit să apelezi la 3 specialiști, pentru a putea lucra cu programele Saga.
Din acest considerent, am înjumătățit prețul, pentru cei care doresc un serviciu profesional, printr-un parteneriat de lungă durată.
alege parteneriat / 12 luni
consultanță continuă pentru 1 an
Ne poți consulta oricând într-un an, pentru orice problemă de care te lovești la un preț super accesibil pentru oricine.
283 RON/oră
119 RONPer oră
DORESC
Tarif aplicabil, clienților cu contract de cosultanță lunară, de minimum 3 ore/lună, cu valabilitate 12 luni.
Ofertă valabilă până la 31.12.2024. Preț fără TVA.
Paleu, Strada 3, Nr.1128, Zona Metropolitana Oradea, BIHOR, 417166, ROMANIA
Telefon: 0040 745 984 160 | 0040 371 710 771
E-mail: office@officeconect.ro
© Copyright 2024 Office Conect SRL. Toate drepturile rezervate.